onsdag 1 december 2010

cha cha
då e man tillbaka i skolan och har gjort klart sitt omprov för dagen :). fick högsta betyg (catcing) jag e så grymt nöjd.
sen så nu sitter jag med en stor yoggi frukt yogurt och tjockar mig.
egentligen måste jag plugga. men det e så högjutt över allt så kan inte konsentrara mig. det e helt sjukt.
aa men dagen började bajs. eller aa jag kommer till tågstationen 3 minuter innan min pendel skulle komma.
och då ser jag en pendel åka iväg. jag bah men det e lugnt nästa ska komma snart. den här va bara lite sen.
men sen får jag ändå stå och vänta på en pendel i 17 minuter extra!!! då blev inte lilla jag glad.
men sen blev allt bra igen.
men nu blev lilla jag skit trött. lite TPL om man säger så.
jaja nu sja jag göra annat. ha det bäst.

1 kommentar:

  1. tjaaa :D
    grattis till provet!
    mmmmmm, yoggi fruktyoughurt - Malin gillar :D
    och jag gillar dig.
    pusshej <3

    SvaraRadera