måndag 13 december 2010

shit vilken kulig del av helgen de var igår.
jag va hos simon från kanske 14:15. jag hade verkligen saknat att vara i hans närhet.
och när jag va där var allt helt perfekt.
jag råkade till och med somna när jag låg och kollade när simon och en av hans små bröder spelade något spel för att jag kände mig så säker. och sov i en halvtimme innan simon väkte mig och frågade hur jag mådde.
jag bah haha jag mår bra e lite trött bara. då när han sa att jag hade sovit i 30 minuter så fick jag en liten shock
sen när vi satt och inte gjorde någonting.
sen i morse när vi hade vaknat ville man inte upp. men när man väl gick upp och åt frukost fick jag en stor pepparkaka till gröten. så grymt mysig mamma simon har. hon gör en alltid glad.

sen missar jag bussen och skulle fått vänta i två timmar. men jag och simon bestämmer oss att ta tåget. men såklart komemr inget tåg.
vi ringer simons pappa men han kunde inte hjälpa oss. han jobbade så långt ifrån.
men vi fick höra att vi kunde prata med simons farmor och farfar och be om skjus.
och dem va så snälla och skjusade oss till skolan.
me like Simons family.

men nu e man i skolan och slutar snart. riktigt skönt faktiskt.
men nu ska jag vara social :)<3

1 kommentar: