lördag 11 december 2010

träning+julbord. nice ;)

jahaja
nu märker man att snart e det jul. anledningarna är:
1. mamma och pappa frågar 24/7 vad jag vill ha i julklapp
2. närmar sig Malins födelsedag
3. simon frågar ofta när vi ska ge julklapparna '
4. ser stressade folk överallt
5. mycket pepparkakor över allt.

men sist men vekligen inte minst är att i dag har vi Enhörna löpnings årliga julbord. så sjuktmumsigt. börjar vattna sig i munnen måste jag erkänna.

men nu ska jag ner och äta lite e lite små hungrig. sen blir det att plugga :O. me hate to plugga!!!!(dålig engelska jag vet ;D)

1 kommentar:

  1. Tummen upp för pepparkakor överallt :D Mumsigt värre ju! :D
    Och just det, har du sett den fina pepparkakan på min blogg som Anna bakade till mig igår? Den är lite lik dig hehe ;) Kraaaaaam!

    SvaraRadera