söndag 5 december 2010

pW in my heart

aa så e det faktist. om inte du hade funnits hade jag varit samma person som jag va i sjuan. alltså en tråkig jävel som bara tog åt sig allting som sades till mig. jag visste inte va ett skratt va tills du kom in i bilden. du har gjort mina dagar många gånger. vi har alltid lika kul tillsammans. ibland ångarara jag mitt gymnasie val bara för att vi typ aldrig kan ses nu tack vare det.

du e nästan som en syster till mig. när jag ser dig så blir jag alltid lika glad. när jag hör dig så ryser jag av gladje. det e ungefär som att vara kär fast ändå e det glädjen till dig för att du e som den systern jag far fått.

jag vet att alla som ser oss tillsammans tittar snett på oss. men de det e vi vana med så vi fjantar oss ännu mer. för att vi ska ha det ännu roligare.

kommer du i håg alla mysiga stunder på rosenborg eller dem helger eller lovdagar vi har varit tillsammans? då vi har sprungit omkring som små barn på stan eller hemma hos någon av oss och skrattat åt allting och ingenting alls

du e det bästa i mitt liv pW. du gör allt så himla mkt bättre :)

minnen man aldrig glömmer med dig:

* alla stunder vi har garvat åt "våran" emelie"

* första gången jag träffade dig

* första skoldagen i åttan

*dem gånger vi gick hem till dig på freja gatan och ritade bilder på din data

*filmen på mig när jag gör oboy

*våra små knep att få johan i cafét i rosenborg att ge oss saker gratis med ett misslyckande

*skolavslutningen i nian

*våran fika på nancy´s

* bion i nian när alla skriker *fan va vidrigt* medans vi bah*hahahhahahahaha fan va fult*

*när vi lekte med min dyselexi pratare ;)



och många många fler :)

du finns alltid i mitt hjärta :)<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar