söndag 5 december 2010

livet kan ta sig i sitt stora as och fixa så att man kan börja må bra

cha cha
då sitter jag själv i mitt rum och lyssnar på lite depp låtar plus lite bra låtar oxå.
älsklingen har åkt hem för ungefär 6 timmar sen och jag tycker synd om honom som fick se mig på så himla dåligt humör. jag skäms.
men han va inte så glad och positiv han heller måste jag väl säga
men sen har man ju pratat med ett av sina underbara ex i dag oxå :O
kändes faktiskt bra. han e en mysig kille men har inte pratat med honom på 3 år så kändes lite konstigt.
men nu ska jag inte störa fin folket på nätet mer ;).
herrå

1 kommentar:

  1. de kanske beror på nåt att jag inte var på så bra humör. på helgen vill man ju slapna av och ta de lungt och bara vara med den man älskar över allt annat. inte bara vara på hell spen och undra vad som dem ska bråka om sen eller när man får gå ivägg och försöka trösta. de va ju bra ett en va posetiv igår då.

    SvaraRadera