onsdag 8 december 2010

skolan suger men i dag är den riktigt bra

hejsan
nu e jag här igen. vi har haft det riktigt kul i skolan i dag då.
vi började med att vi åkte till älvsjö och klättrade på klättervägg.
asso det va riktigt roligt. jag blev riktigt glad. jag känner bara att jag bör göra det fler gånger för att stärka mitt själv förtroende.
jag har inte världens sämsta själv förtroende men jag har ändå inte det bästa.
men det kanske ni redan vet.
jag kanske bör göra dte för dels kul, dels för att jag ska tro mer på mig själv och för att jag ska kunna bli gammla mig igen. de kan jag nämligen inte bli nu.
nu har jag ialla fall fått prata ut med underbara lilla sara rönnby om mina problem.
jag har nog tagit dig lite för mycket förgivet. men jag ska bara säga tack för att du finns vid min sida i vått och tortt.


jag e så himla glad men ändå depp. och det finns inte i någonting du har sätt.
men snart e det jul och sen kommer den underbara sommaren igen. det e en årstid vi alla gillar. det vet tillexempel alla killar.

haha hade ingenting att göra xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar