tisdag 7 december 2010

text till min älskling

jag har tänkt att skriva någonting gulligt till min älskade lilla simon:


jag såg dig när vi va små vi kanske va 13 år. det var på trosa stads lopp. när du sprang där så blev jag lite kär. men jag vågade inte gå fram jag var för feg.


sen såg jag dig två år senare. och jag som hade trott att jag aldrig mer skulle kunna se den där fina person jag hade sätt i trosa. när jag såg dig för första gången vid enhörnas frilufsgård så hamnade jag i trans och visste inte vad jag skulle säga. jag blev verkligen jätte nervös. jag glömde allt som hände. sen kom din lille bror fram till mig och vi pratade väldigt mycket.


han och jag blev väldigt snabbt väldigt bra vän med honom. men jag kände att jag ville så gärna komma närmare dig oxå.


det gjorde jag när vi var i gbg för två år sen snart. det va i maj 2009. det började med att du frågade om du kunde få mitt nummer. hade märkt innan att du gillade mig. men ville kunna prata med dig lite innan jag skulle kolla om vi kunde bli ihop.


vi messade jätte mycket efter ett par dagar. och denise undrade vad jag gjorde och vem jag pratade med. och jag sa att jag messade med samuels storebror. jag sa aldrig att vi var på g.


när vi väl va ihop vågade jag inte säga det till henne. för mina förhållanden innan hade varit ett som va 3 år som hon hjälpte mig göra slut på och tre stycken som inte hade hållit så länge. men efter en månad så kände jag att detta kunde hålla mycket längre än så. så jag berättade att vi var ihop.


sen har sekunder, minuter, timmar, dagar, veckor, månader och till och med ett år gått. och dte knäppaste är att ajg inte har fattat ännu att detta inte är en dröm. jag älskar dig så sjukt mycket Simon<3>

du har gjort livet roligt. med dig, denise och malin så finns jag. ni gör livet värdt att leva. jag fattar inte hur jag levde innan jag träffade er.


puss på er :)





(hade ingen bild på dig malin på datan)

2 kommentarer:

  1. så gullig du är älskling<3 du ska bara veta hur mycket jag älskar dig<3

    SvaraRadera
  2. haha det var bra att du inte hade någon bild på mig :)
    tack för att du finns i mitt liv, du är så bra att jag blir galen av att tänka på hur bra du är! <3

    SvaraRadera