tisdag 14 december 2010

jaja tredje sista hela dagen tills det e lov. synd nog e det tre halv dagar oxå

mm ibland har man det bra.. ibland har man det inte. men just nu e jag stolt över att jag inte har många dagar i skolan kvar

önskar att det fanns en säng i närheten så att jag skulle kunna sova. e så sjukt trött

i dag är det 4 måndader sedan HON försvann. det känns så fel. det kan inte vara sant. jag väntar varje dag på att HON ska ringa. det e inte så kul. jag vill inte ha det så här. jag älskar dig :'(<3
du betydde så grymt mycket :)<3

2 kommentarer:

  1. du borde uppdatera din blogg! :)
    jag vill ha något att läsa förstår du.
    hihi. kramus johannus från malinus

    SvaraRadera
  2. sv: Men Johannus. Det beror ju på att du ska envisas med att bo så långt bort från Skara. Hade du bott lite närmare hade jag ju kunna fira med dig också! Flytta hit du till nästa år :D Och du är ingen liten prutt, du är en stoooooooooor prutt. Punkt slut <3

    P.S UPPDAAATERA!!

    SvaraRadera