fredag 3 december 2010

aa då e det FREDAG!!!!!!!!!!!! och vet ni vad det betyder. jo det betyder helg!!! så nu e "lilla" johanna glad som jag vet inte vad. sen så fick man sluta riktigt tidigt men var för lat för att åka hem;). blir inte förvånad eller?






aa och i typ en timmes tid kunde jag inte använda min mobil! pga att lilla johanna glömde sin pin-kod och det e inte okej. lilla jag blev så himla arg.






men men jag har den igång nu :).






sen va det ju ett "underbart" prov i dag. det bästa med provet e att det kändes bra :D. det brukar vara en gångs företelser men nu har det hänt 2 gånger i rad. både igår och i dag. fan om det har gått bra på båda så kommer jag tvinga pappa att säga till min farbror att jag ska få typ en data från honom och pappa så klart. fan va bra allt känns just nu. måste bara göra min engleska uppsats, göra uppgiften i etik och livsfrågor och på börja samhällsuppgiften. men det e ju lugnt. dels har jag hela helgen och hela måndag på mig. ibland e livet underbart.






men nu ska jag kolla va ni ser på dem här bilderna :)




























aa hoppas ni såg någonting.

ha det så bra tills jag skriver igen :)

2 kommentarer:

  1. coola bilder :D
    ha en trevlig helg!
    kramis <3

    SvaraRadera
  2. vad bra att proven känder bra_:D va de inte bra att jag va hos dig i helgen oxå? jag såg en massa på bilderna:D
    första bilden har typ ett lejon inbygt.
    andra har typ en kanin eller en mus inbygt.
    den tredje har en gubbe som har en kvinna som öra.
    fjärde har en gubbe och en bumma som tittar på varandra och en man som spelar gitar och en till man som har en kruka på huvudet.
    den fjärde har är en flicka och en konstnär.
    älskar dig gumman<3

    SvaraRadera