fredag 24 december 2010

GOD JUL :D

sorry för en riktigt dålig uppdatering men jag har verkligen inte orkat skriva.
jag har verkligen bara på hur julen skulle funka untan farmor. det undrar jag fortfarande. men än så länge har det gått bra.
i dag blev det många fina julklappar. helt underbart. jag måste erkänna att jag inte kunde komma och tänka på vissa saker som jag fick. tillexempel en till sport topp. det behöver man liksom alltid eller kanske en ny Oral B eltandborste. aa hade inte varit så mysigt att få en begangnad. och det bästa är att det inte är slut ännu. jag har 2 juldagar till ;). shit va jag e glad att tomten "glömmer"1-2 julklappar varje år hos mormor och att vi har en extra jul med kusinerna, farfar(var här i dag oxå), farbror (var oxå här i dag) och så klart kusinernas föräldrar. det e så himla mysigt.

jag fattar innte hur folk inte kan gilla julen. jag ska någon dag lägga upp bilder på vad jag har fått. så ska ni få se.
jag hoppas att ni har det bra

pussar och kramar :)

1 kommentar: