tisdag 30 november 2010

ja nu e skol dagen slut. som alltid med en klump i bröstet.
känns som att jag har valt fel klass or something. varje dag efter skolan så måste jag typ sitta och deppa hur länge som helst eller göra någonting roligt som får bort dem onda tankarna.
jag klarar liksom inte av att livet går emot helatiden
jag kommer ju snart gå helt under om de inte blir bättre
men i dag e de i alla fall bättre än igår. för då var verkligen fel. säger bara förlåt pW för att du fick höra mitt depp. men allt gick verkligen fel igår. ingenting ville bli som jag ville att det skulle vara.
om det finns någonting som heter gud eller någonting som heter öde så kan det bara ta sig i sitt anus och dö. för den/ det hatar mig verkligen.
juste igår kom studie biraget så att alla ni som får studie bidrag vet. själv ska jag egentligen få 200 kr utav 1050 kr. men som ni kanske fattar får jag 00,00 kr och det har jag fått sen jag började få studie bidrag. det värsta är att min mamma har lovat mig att jag ska få 200 kr. helt seriöst. egentligen skulle jag kunna tvinga henne på 1050 kr för dem pengarna är mina.
egentligen borde jag starta med att skolka. för då kommer det inga pengar till varken henne eller mig,


förlåt för detta inlägg men jag var tvungen att få ut alla mina agretioner.
sitter liksom vid skolans datorer med en jätte jacka för att försöka gömma mig för simon som verkar riktigt arg eller någonting. jag ska nog sticka från skolan så det inte verkar som att vi leker kurra gömma

jaja hoppas ni har de bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar