fredag 18 februari 2011

Your Love Is My Drug

Nu e de lets dance på tven. Och jag ska snart tvinga min älskade lilla syster att ge mig datan.
Sen sä sitter lilla Malin med sin iPhone och e inne på Facebook hela tiden. Men de betyder bara att jag blir bra på att gissa.
De är bara jag, Malin, Josefine och mamma hemma. Pappa är på klinik. Vet verkligen inte varför. Men de är han.
Idag fick jag veta att en av mina vänner inte kommer att kunna tävla i SM i helgen. Tycker att de är riktigt synd. Hoppas verkligen att de inte är någon fara.
Men någonting annat är att jag och Simon inte kommer att kunna vara förns nästa helg. Känns tugnt. Men sånt är livet.
Han ska åka KM i skidor i morgon. Säger bara lycka till dig! Du kommer att vara bland dem bästa.
Och i morgon fyller extra brodern min 16 år!!!!!

Men i dag i alla fall gick vi och letade efter en present till honom. Och vi hittade de i alla fall. Känns jätte bra.
Jag och Malin bakade min special kladdkaka. Den blev riktigt bra. Dem som har provat gillade den.
Nu sitter båda och nördar med iPod/ iPhone haha. Så nu ska jag vara duktig och inte skriva mer.

Bara några saker till dig Malin:
Du kan vika på saken under näsan
Du är en av mina bästa vänner
Du gjorde min dag idag
Du är helt underbar


Så nu ska jag va social om de går ;)

1 kommentar:

  1. Naaw jag säger bara 5 saker:
    1. DU kan också vicka på hela ansiktet :)
    2. Du är en av MINA bästa vänner.
    3. Du gjorde MIN dag underbar.
    4. DU är underbar.
    5. Vaaaaaaknaaaaa! (haha)

    <3

    SvaraRadera