onsdag 9 februari 2011

det är helt sjukt. det har snart gått två år sedan jag och simon blev ihop. eller okej det är flera månader kvar men i alla fall. helt sjukt. men de sjukaste måste vara att min kärlek till honom bara växer och växer. jag klarar inte av att vara utan honom.
men vi måste vara sjukaste 17 snart 18 åriga paret i historien. vi ska alltid vara så barnsliga men efter ett tag ska vi vara så vuxna. men de knäppaste måste vara att vi redan pratar om vad våra barn ska heta om vi får några. hahaha namnen hittills är Isolde och Ester xD. båda tycker namnen e sjukt gulliga men seriöst. de dröjer nog minst 6 år och de hinner liksom ändras. namnen kan hinna bli någonting som vi tycker e jätte fult eller så kan de bli som min värsta mardröm. att vi inte är tillsammans så länge.
men shit va kul man kan ha med en människa


okej jag har de roligt med andra också. jag säger bara ett namn. DENISE!!! satan va man garvar när man är med henne. dagen efter har man tränings verk i magen.
men de finns många många fler egentligen.
miss you guys
men nu ska jag vara duktig och plugga :D

HA DE BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖd

1 kommentar:

  1. ESTER , det hette ju mitt förra marsvin :)
    Hihihihihihi.

    Puss

    SvaraRadera