fredag 18 februari 2011

direkt från skolan och en paus frånallt pluggande

ja nu e jag och Malinus i skolan och PLUGGAR. eller hon läser något skolarbete och jag skriver på en uppsats.
jag tar bara en liten paus just nu så jag kan koncentrera mig ännu mer senare. jag sitter nämligen i skolans bibliotek och där är skolans stökigaste klass. nämligen simons RM2. jag börjar fundera på hur jag orkade gå i den klassen i en månad.
den hörs på en mils håll. de är skit jobbigt här. men jag måste ha en data för min uppgift. och jag vet inte om det finns datorer utanför heller.
under medicinen i dag höll jag verkligen på att dö av garv. malin tog någon bild och så kollade vi hur jag skulle se ut som tjock. HAHAHAHAHA fett kul. sen gjorde vi så att de rörde sig. alltså en bild jag tog på henne och gjorde så de rörde sig kan jag fortfarande inte sluta skratta åt. den är verkligen helt sjuk.
kan visa mig som tjockis sen. men inte just nu.
nu ska jag vara en duktig flicka och bli klar med min uppsats och så ska jag skratta åt min snygga bild på malin jag fortfarande har i huvudet.
johanna goes pluggis ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar