fredag 11 februari 2011

sorgen lägger sig inte efter någons död

fattar inte att det är som de är just nu. jag víll inte att du ska lida tack vare mig. men hur jag än gör verkar du lida. jag vet inte hur jag ska kunna göra så att du får de som du vill. du verkar inte förstå heller hur de är att mista någon. du sa tillexempel att jag bara skulle glömma vem personen va. okej om du tycker att de är så lätt. visa för mig hur man gör. berätta vem som har stått dig riktigt nära som har gått bort. berätta för mig hur de känndes för dig ett tag efter.
jag vet att det är snart 6 månader sen. men de e snart den personens födelsedag. och personen har gjort mig så mycket. jag sitter och gråter när jag skriver detta. men de du har gjort e väldigt fel. men jag vet att jag har gjort ännu mer fel även fast du inte vill säga de. jag gör alltid någonting du är missnöjd med. och du kan väldigt sällan säga att jag gjort någonting bra. jag e ledsen för detta. men jag vet inte om jag har gjort dig något gott. förlåt mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar