lördag 19 februari 2011

Malin bloggar. Då bloggar jag oxå!!

Då är försöken klara för IJSM. Jag kom vidare ganska klart. Men inte Malin tyvärr. Hon sprang bra och så. Men när någon knuffar en varje gång man vill springa om går de inte så bra. Och när samma person säger efter mål säger " vad håller du på med jävla idiot?!" då blir jag fett iriterad. Om någon va idiot är de ju hon. Personen sa även under loppet " håll käften jävla idiot!" när Malin ber henne och sluta slås. Idrottare (vilken idrott som helst) ska hålla sams. Även om man är motståndare ska man inte behandla dem som om de va uteliggare som taffsar på en.
Det den här tjejen gjorde va helt fel. Och de kan ha gjort så att Malin missade en final plats.
Någonting som den här personen bör fatta och lära sig är att vara trevlig mot människor som du tävlar mot.

Men nog om denna idiot rent utsagt.
Nu sitter vi i alla fall och skriver blogg båda två. Och båda på producter från Apple.
Josefine leker med någonting på datan, mamma lagar mat, pappa har varit hos farfar på sjukhuset.

Farfar kolapsade nämligen i Sätra hallen i dag. Det va jätte läskigt. Jag stod liksom till och med och kramade en orkänd tant.
Jag blev väldigt rädd. Kanske Malin oxå blev. Men de kan inte jag uttala mig om.

Men nu ska jag i alla fall vara social och snart hoppa in i dushen. Men Malin först ;). Minst först idag :).

1 kommentar:

  1. Vad söt du är :) Jag blev också fett sur men men, jag får ta revanch på henne i sommar. Och du får hjälpa mig att ta revanch redan idag! Mosa nu Johannus. Du är bäst <3

    Och så kan jag säga att jag också blev riktigt rädd när din farfar ramlade ihop. Tur att det slutade bra. Annars vet jag inte vad jag skulle göra.

    Ha det så bra där borta i sängen :) Med dina pruttljud.
    Du är bäst <3

    SvaraRadera