onsdag 23 februari 2011

är i skolan. börjar om en timme. hata......!!

aa då e man i skolan förtidigt. som vanligt. men jag ska inte skriva så mycket nu. måste verkligen plugga. men dum som man är så bloggar man ändå.
jag börjar liksom 9:30 och jag kom till skolan 8:10. då börjar man undra om mitt undermedvetna gillar skolan eller någonting. kanske ska ta med en säng så jag sover i skolan istället. då behöver jag inte vakna så tidigt i alla fall.

Shit från en sak till en annan. jag vet att hata är ett riktigt stort och starkt ord. men jag HATAR SL på vintern. de är alltid någonting som är fel. de kommer aldrig i tid när de behövs som mest. eller så vill dem att man ska frysa tårna av sig. jag stod och frös i typ 10 minuter på pendeln. sen ser jag och simon att man ska åka ersättnings bussar. då går vi dit och sätter oss. bara att bussen var nästan lika kall som de va utanför den. de va helt sjukt kallt.
men jag ska väl inte klaga. simon vill ju så himla gärna att vi ska flytta till Umeå. men innan de måste jag då köpa någon björndräkt så jag slipper att frysa.

men nu ska jag vara duktig och plugga istället.

Majs Majs

1 kommentar:

  1. Oj jag hade visst inte kommenterat detta än :)
    Jag tycker inte alls du är dum som bloggar. Blogga på så mycket du bara kan, hehe ;) Fast du måste ju plugga också. Men lite blogg då och då skadar inte :) <3

    SvaraRadera