fredag 19 november 2010

blogg torka

aa nu så ska jag berätta någonting för er.
jag har ingenting att berätta.
men simon som sitter breve mig verkar ha mycket att prata om
han ska nämligen införskaffa sig en ny dator. och han sitter och diskuterar det med mig.
jag vet ändå inte va jag ska svara på allt han säger. så mina svår låter ungefär aa, m, och kanske.
jag e verkligen en rolig person att prata med på morgonen xD.
men i dag ska jag träna. ska bli mys. hoppas att det kommer något roligt folk.
asso jag känner mig som ett skitsofren skit unge. känns som att ingen läser men jag skriver ändå.
men det e kul. men det bästa e att det e helg i morgon. och i morgon ska jag och min älskling denise på bio :). im loving it.
vi ska se parry hotter som pappa säger. men själv säger man harry potter.
han e så grymt bra, jag blir som en liten 10 åring varje gång jag ser filmerna. jag blir helt exalterad. dem e så grymt bra. eller jag kanske bara kommer till min tio åriga hjärna igen.

men nu ska lilla sega och trötta johanna vara lite social med sin lilla älskade Simon.
skriver snart igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar