måndag 22 november 2010

jaja nu e helgen slut

japp helgen e slut och den har varit helt underbar. i lördags var jag på heron med denise och såg nya harry potter filmen. vi fick precis plats i salongen. det va mys pys. egentligen skulle simon varit med men han va tvungen att plugga.
igår så hände egentligen ingenting. josefine blev mag sjuk e lite rädd att jag har blivit smittad. men jag vill verkligen inte de.
igår åkte malin till uk oxå. hon kommer vara där tills på fredag. kommer kännas tomt utan henne. det e lite tugnt. men aja jag klarar mig nog i ett par dar. jag har ju slagit hennes icopter rekord så det gör mig glad :).
och i dag e det träning. men om jag känner mig så här senare åker jag nog hem. jag måste börja känna min kropp.
men jaja skriver mer sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar