tisdag 23 november 2010

jahaja
då ligger man i sängen och tänkte sova men har sovit så mycket i dag så jag e inte så jätte trött men jag ska snart knoppa.
mamma och pappa tvingar mig att stanna hemma i morgon oxå. känns inte så bra. jag hinner inte att vara sjuk. mitt liv kommer gå under om jag e sjuk så många fler dagar.
men i daghar jag sovit och sovit-.- . men senare under dagen såg jag harry potter :D!!! jag har blivit harry potter galen sen i lördags. det går inte att inte gilla harry. han e grymt bra på något sätt.
men sen så somnade jag och både syrran och mamman kom hem. då fick jag huvudvärk oxå. inte kul familjen inte kul alls.
men på torsdag ska jag till skolan så e det bara.
jag måste hinna va i skolan lite innan helgen i alla fall.

sen så saknar jag alla vänner utan för dörren. kan ju inte träffa någon just nu.
och verkligen inte underbara malin som e i storbritanien. man vill ju träffa henne nu. jag saknar henne så himla mkt. jag har liksom inte träffat henne sedan i mellersta delen av augusti. och nu e det slutet på november. och snart fyller hon år :O. och jag kan inte ge henne någonting. men juste hon fick det när vi va i finland men ändå. jag saknar henne riktigt mkt.

men nu måste jag kunna sova. mamma kom nämligen nyss och blev lite sur på mig för att ajg satt uppe och skrev på bloggen. men skriver mer i morgon :)


kisses for you :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar