tisdag 30 november 2010

jej hundra inlägg ;)

jaja nu e ja tillbaka
och det e även min malinus. ni fattar inte hur saknad hon har varit(hon kom hem i fredags men har inte kunnat skriva förän nu).
min helg har dels varit helt super och den har dels varit en katasrof.
på lördagen började allt i kaos. mamma och jag bråkade som vanligt. jag klarar helt enkelt inte av henne. hon e alltid så arg och hon verkar verkligen inte bo under samma tak som henne.
sen va det träning och jag glömde bort alla mina sorger.
när jag kom hem blev det bråk igen så jag drog till simon. när ajg kom dit så låg vi och inte gjorde någonting i 2 timmar först sen blev det att byta om och dra till mormor lundell. och så satt vi och hade advents middag och hade det så grymt mysigt.
de va hur många som helst i hennes lilla hus. eller det va ungefär 14 personer.
jag skrattade så himla mycket :).
när vi kom hem blev det film och sedan plugg(!!!!) jag va faktiskt duktig och pluggade tills simon märkte min stress och tvingade mig och sluta. och lilla jag fick en gråt attack och lite till. det va inte det roligaste jag har varit med om. jag satt i kanske 45-55 minuter.
sen så gick vi och la oss. sedan blev det att simon sov på golvet av någon riktigt konstig andledning.
och det märkte jag 04:45 på söndags morgonen. och lite senare vaknade simon och då snodde jag hans plats på golvet så att han får känna hur det kännas när han fick se mig sova där.
sen blev föräldrarna sura för vi råkade gå ner och äta frukost runt 10:45. det e nog det senaste jag har ätit. men aja det e inte någon fara.
sen vart det ännu mer plugg och plugg osv.
men på kvällen va det att dra till den närmaste av simons mostrar. hon e sån grymt rolig. hon e bland mina idoler ;). som dem flesta andra.
måndagen blev kaos. men det skriver jag senare om.
ha det så länge :)<3

1 kommentar:

  1. naaaw har saknat dig med sjukt mycket!
    du betyder allt! kramar <3

    SvaraRadera