fredag 19 november 2010

idag e det min dag att skina i dag är de bara du och jag. och nu ska jag lära mig at vara ärlig på internet

för det första har jag inte varit ärlig mot alla känner jag. och det är inte rätt.
nu ska jag göra rätt för mig och säga det som är det riktiga jag.
jag är bi sexuell och jag har inte vågat säga det till folk för att jag har trott att dem skulle bli rädda för mig då.
och jag har alltid kännt att jag har gillat vissa tjejer. men jag känner fortfarande att det är någonting med mig som ingen vet.
jag skulle helst vilja att alla bara kunde förstå en.
jag hade ju tema dag i måndags och det gjorde mig ännu mer tveksam för detta.
de finns foskning på att idrottare är mer homofober än vad dem i svenska kyrkan är.
och nästan alla mina vänner är idrottare.
så det känns inte så bra ¨
men jag måste vara ärlig mot mina vänner.
puss och smek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar