söndag 31 oktober 2010

vadå? ska du inte ha någonting? ska jag fixa någonting annat åt dig eller? eller banatar du eller?

hej hej
då va man hos simon och dem andra grabbarna. de e riktigt kul faktiskt.
skönt att slippa mamma som alltid. jag har just nu inte så mycket att skriva om.
igår va jag och simon hos deras moster och kollade på film. och där kom bästa kommentaren.
den löd ungefär så här: vadå? ska du inte ha någonting? bantar du eller?
asso jag har garvat åt den ganska mycket(fast ingen har hört det)
vi såg på två svenska filmer. det va riktigt mysigt. värsta par kvällen ;).
men i dag har jag pluggat och jag har varit med löpargrabbarna. dem sprang jag cyklade.
men jag har oxå varit med lill killen. vi spelade monopol. jag vann ;D. jag blev grymt förvånad när jag märkte att jag ledde.
men nej nu e det min tur att duscha. hoppas det finns varmvatten kvar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar