tisdag 19 oktober 2010

1 dag till sen e det dem bästa 17 månaderna i mitt liv!!

aa i morgon har jag och min älskade lilla gubbe(simon) varit ihop i exakt i 17 månader.
det är dem bästa månaderna i hela mitt liv!!
jag känner fortfarande nyförälskelse när jag e nära dig.
jag saknar dig så fort du har gett mig en hejdå puss. jag saknar dig när jag ska sova om natten. jag drömmer om dig om natten(när jag väl drömmer). du e den sista jag tänker på innan jag somnar. du e den första jag tänker på när jag vaknar.
jag vill alltid vara med dig. jag lägntar tills jag blir arton. då får jag göra vad jag vill och då kan vi utföra dem planderna du har kommit på för oss.
när jag tittar på dig så fastnar jag i dina ögon.
jag kan inte ha ett liv utan dig.
när jag tänker på mitt förra innan jag träffade dig så fattar jag inte hur jag klarade mig.
jag fattar inte heller hur det kunde ta så lång tid innan jag sa till dig att jag älskade.
jag saknar dig så himla mycket. och jag kommer aldrig kunna ha ett normalt liv utan dig

nu några låtar som gör så att jag tänker på dig








älskar dig mest lilla gubben *puss på dig*


1 kommentar:

  1. Du är bara för gullig gumman <3 jag älskar dig och bara dig<3 du betyder allt för mig<3

    SvaraRadera