fredag 29 oktober 2010

lov :D!!

hej hej

nu e det mys kväll med syrran. fett kul ska det bli.

just nu så fixar vi tacos. fett gott. vi e bara så himla duktiga.

tidigare i dag har jag träffat unnderbara lilla dea. vi hade skit kul. ska lägga upp någon bild på det sen. vi e liksom bara för bäst. sarah måste ha trott att vi hade tagit droger eller någonting.

vi pratade en massa. och sen så lekte hon och jag lite fjortis eller hur jag nu ska säga. asso helt seriöst va det den roligaste dagen den här veckan.

jag vet liksom inte hur man ska kunna säga hur en person är till folk som aldrig har träffat henne.

jag kan bara säga att dea gör livet mycket roligare än va det skulle va utan henne. utan henne skulle jag vara en liten "emo" typ. eller emo e fel ord. jag skulle va en utmobbad typ. men nu e jag inte det tack vara henne


men i dag har man även varit i skolan. det va faktiskt ganska roligt.

men inte mer om det. nu ska jag hjälpa syrran med resten av maten. njut av våra snygga fejor ;)









herrå snyggingar :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar