onsdag 2 mars 2011

we r who we r

aa vi är dem vi är. ingenting ska kunna ändra på de. inte någon annans åsikt eller någonting. jag kommer aldrig i hela mitt liv säga "du har dem åsikterna om homosexuella du ska slänga de i sopptunnan och låsas att du aldrig har känt så". nej jag säger" du e en fet homofob. homosexuella är inte som du tror. jag vet flera som e homosexuella men dem e verkligen inte som du säger. jag tycker att de e fel att du e så homofobisk men jag tänker inte tvinga dig att bli någoting annat."
väldigt många idrottare på den manliga sidan är homofober. de är väldigt trist att höra de. speiciellt när jag själv e bisexuell. jag tänker liksom inte bah HEJ TITTA PÅ MIG JAG BLIR SÅRAD FÖR ATT NI SÄGER SÅ. nej min reaktion är ungefär" du vet att folk blir sårade av de du sa nyss va".
jag fattar mig inte på homofober. kommer aldrig göra. jag fattar inte ens hur man kan få tanken att vara de.
alla människor e lika världa.
de finns väldigt många i välden som inte vågar säga deras sexuella läggning för sina vänner för dem e homofober. de gör mig så ledsen.
önskar att någon kunde få bort dessa åsikter. men jag ska ändå inte tvinga någon att göra de. dem skulle ändå hellre såra vänner än att få veta såna saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar