fredag 4 mars 2011

förlåt syrran att även jag har en kille som inte kan acceptera dig för den du e

verkligen förlåt mig. jag blir verkligen sårad när min kille beter sig så. jag vill hellre ha kvar dig som min allra bästa vän(eller syster kan man oxå saga) än att jag har en kille som tror att jag är otrogen mot honom med dig för en liten händelse. jag blir så grymt arg. var har männskligheten tagit världen. de e helt sjukt.
jag e rädd för att berätta för mina vänner vem jag är. är de så de ska vara.
min kille verkar inte lita på mig eller inte ens tro mig. de gör så jag har haft en klump i magen hela natten och den delen av morgonen.
jag låg och grät halva natten. men allt detta är säkert okej. jag bör bli en erimit. seriöst. då behöver man inte någon. ska tvinga dig att bli de oxå. så kan vi bete oss som "ett par" om de e så.
nu e jag riktit arg kanske märks.
men jag vill inte bara skriva till någon på sms och göra även den ledsen. så de fick bli här. ni andra behöver inte reagera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar