fredag 4 mars 2011

Jag vill flytta till en annan värld

Bara jag vidrör vid en så får jag arga reaktioner. Jag gör folk sotis.
Bara jag pratar om känslor i telefonen gråter jag.
Bara du e nära mig e allt underbart.
Men de e någonting i bilden som saknas. De jag gör för dig verkar inte räknas, mina känslor för dig verkar inte betyda någonting.
De jag skrev förut kanske va fel. Men hela mitt liv har jag hört ett ord språk som jag följer så mycket jag kan de lyder "killar kommer och går men dina riktiga vänner består". De e därför jag skrev att jag häldre väljer bort dig än Denise. Men du verkar ha blivit så egosentrisk på sistone. Förlåt om de här e slutet. Förlåt för allt jag någonsin har gjort. De e just nu ingenting värt.

1 kommentar:

  1. det verkar som att du har lite jobbigt just nu och så vill jag inte att det ska vara :(
    jag vill att du ska vara lycklig och ha det bra!

    du vet att jag finns här för dig, alltid, alltid, alltid , AAAALLTIIIID. <3

    du är bäst, och det ska du veta. livet har sina upp och ner men efter varje uppförsbacke kommer en nerförsbacke. jag lovar <3

    SvaraRadera