söndag 13 mars 2011

shola ho´pp shola hej jag är en tjej ;)

jaja någon gång ibland kan man ha knäppa rubriker. ja och jag har de ganska ofta.
jaha i dag vad har hänt......... hmmmmmm jo jag är med simon och har de riktigt roligt. men han diskuterar så himla mycket så det kan de bli lite jobbigt ibland. tex som nyss sa han att de har varit fred för länge, att alla öppnar sig för mycket och att förr skrev folk dagböcker. jaja jag ska inte lägga mig i vad han gör. jag vill bara att han ska ha det bra. och de kan jag säga att han inte riktigt har just nu. även fast jag önskade de.
i dag har de inte hänt så himla mycket hitils. men jag har varit duktig och städat lite i mitt rum och pluggat för fullt. snart ska jag gå ner och laga mat tills mamma och pappa och josefine kommer hem.
jaha shola hopp shola hej nu e det tack och hej leverpastej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar