tisdag 8 mars 2011

haft en dröm i flera månader och på bara en sekund är de förstört .SÅ INTE OKEJ!!!!!

jaha då e min dröm att bli dietist förstörd, sjukgymnast va förstörd för länge sen. va sjutton ska jag bli nu!!!!!!! jag kommer inte klara att vara polis. och jag har inte några arbetsalternativ.
jag vill inte jobba på sjukhus, inte med gammlingar och verkligen inte med små barn eller barn över huvudtaget.
men jag skulle liksom kunna tänka mig att bli någonting inom hälsa kost. men bara jag inte ska vara i någon skola eller liknande.
några förslag!!!!?

2 kommentarer:

  1. varför e den förstörd? det är ju bara att kämpa så går allt! jag har en bra idee på jobb som vi kan sammarbeta med när vi blir äldre. eler man kan till och med börja smott nu om man vill ha jobb. det är svårt att förklara så här men det är ett eget företag med masage, tränings cothing, dieter och så allt i ett. man hjälper folk att börja träna och gå ned i vikt samtidigt som man kan göra olika masage tekniker som gör att kroppen mår bättre. man kan oxå utväkla allt genom att lära ut ergonomi till olika företag. det här tror jag att man skulle kunna känna bra på i dagens samhälle och man kan jobba i den mängd man hinner själv. man hjälper ju oxå folk som jag tror att du vill göra:D // Älsklingen din<3

    SvaraRadera
  2. Det kommer fixa sig, jag lovar. Du kommer på något. :)<3

    SvaraRadera