onsdag 2 mars 2011

ensam hemma med djuren, tom i magen, ont i huvudet, saknar sina underbara vänner och sin underbara älskling

aa shit va kul livet kan vara. men i morgon smäller de. då ska jag vara med en av de underbvaraste personer jag känner. alltså lilla söta ORVAR. har inte träffat henne på så himla länge.
jag vet bara att vi ska vara i centrum och ha riktigt skoj och lite så. vi har alltid de så grymt kul.

aa malin din lilla fis, hur känns de att vara i skolan. känns i alla fall helt underbart att vara hemma och veta att man kan sova när man vill. eller inte riktigt men aa du fattar :).

men nu ska jag göra någon nytta. vill inte ha en galen mamma efter mig hela kvällen sen

majs majs

1 kommentar:

  1. hej din stora fis :)

    det känns bra att vara i skolan! fast det hade ju såklart varit bättre att få vara hemma, eller ännu bättre med dig. men jag överlever liksom :)

    majs majs!

    SvaraRadera