söndag 2 januari 2011

ska vara duktig och skriva varje dag. johanna = duktig flicka nu

hej hej nu har det nya året börjat och det ska bli så kul och känna att ett nytt år har börjat. jag hoppas verkligen att detta år blir bättre.


förlåt att jag inte har skrivit på länge en jag har haft blogg torka. så jag har inte orkat skriva. so sorry

nu har ju jag lovat att ta bilder på mina julklappar. men det kommer senare ikväll :).


jag tänkte att jag ska börja skriva lite saker om mig som ni kanske inte vet om mig.


i dag ska jag skriva om min allra första kille.


det var en kille som heter Erik (skriver inte efternamn. han kanske inte vill vara med på min blogg)

han och jag träffades på en liten caming på öland. jag hade inte någonting att göra en kväll så såg jag att några körde kubb och jag frågade om jag kunde va med. dem sa att det va okej. jag var med den där killens lilla syster och kusin och någon förälder.

efter ett tag så frågade jag om den där killen alltid va så där. lilla syster viskar i mitt öra"nej så jag tror att han e kär i dig". jag börjar skatta lite och låsas att jag inte riktigt förstod.

dagen efter ligger jag och "läser" på en handuk i solen och bara njuter. så får jag en skugga på mig.

jag tittar upp och där står han. han som jag tyckte va så larvig för att han gjorde sig till.

och han frågade om vi kunde bli ihop. och jag viste inte riktigt va de va så jag sa ju ja. (jag va seg med och veta vad ihop va. jag fattade det i slutet av sexan)

vi vågade inte visa någon att vi va tillsammans men vi va helatiden. och jag tyckte att det va jätte kul.

han lovade en massa saker men han gjorde inte de. men det gjorde ingenting. vi va ihop i 3 år och 1 månad sen. men jag kände att jag inte kunde vara ihop med en som jag aldrig träffade. men jag vågade inte göra slut. men till sist gjorde jag det. det kändes jätte tugnt.

men jag dog inte av det. och han ville inte prata med mig på två år. men när vi väl började prata ville han inte sluta. det e helt sjukt.


men vi e vänner nu och vi pratar lite då och då.





men som jag sa innan det kommer bilder på julens alla klappar senare i kväll :)


ha de bra tills bilderna kommer


puss hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar