tisdag 4 januari 2011

Någon som vill byta liv med mig?

helt seroöst om jag inte får ett normalt liv snart så går jag under. jag klarar inte av livet snart. jag orkar ínte med någonting längre. öch vänner sviker, jag blir sviken ditt och datt tur att det finns några som verkar bry sig i alla fall.

jag vill inte bo hemma. men jag har inte några pengar över huvudtaget. och jag fattar inte hur man fixar helg jobb. jag skulle verkligen behöva ett. och jag skulle egentligen behöva få mitt egna studiebidrag oxå. men min morsa tar ju allt själv så det e ingen idé. sen så e det bara så att jag har märkt om året börjar dåligt blir det ett dåligt år.
alltså kommer detta år bli sämre än förra året. jag kommer fan DÖ på köpet att jag e tvungen att må som jag mår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar