fredag 21 januari 2011

nu har man haft en skön dag. även fast jag var vid skolan 2 timmar förtidigt. men jag fick slippa den lektionen som gjorde så att jag skulle ha slutat vid 14.50.
men nu slutade jag 11.20 men e fortfarande i skolan.
jag och Simon har varit ihop i 20 månader och en dag nu :). känns så grymt mysigt. jag hoppas med hela mitt hjärta att det håller mycket mycket längre :). helst hela livet. och jag tror faktiskt att de skulle funka.
så i dag ev ska vi fira. men jag e verkligen inte lika säker.
och i veckan har jag också fått veta att min lilla pusstomat ska komma till mig vecka 7 :D<3 kommer bli helt UNDERBART!!!!

men någonting negativt är att min lilla Denne Penne Piron Puff har blivit sjuk :(. det e inte snällt. om hon inte e frisk snart så ska jag skrika till bacillerna!! dem får inte gå på henne så där :(

men nu ska jag inte skriva mer. jag e lite halv seg och jag väntar liksom bara på att älsklingen ska sluta ;). ha de :)

1 kommentar:

  1. JAG SKA KOMMA TILL DIG VECKA 7 :D :D :D
    kommer bli bääääääst!!!!
    jag hör av mig i helgen för då ska vi boka tågbiljetter tror jag :)
    KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM <33

    SvaraRadera