söndag 2 januari 2011

julklappas bilderna?? JAAAA här kommer dem :D

ja nu kommer bilderna som lovat

undersäll från mamma
en kalender från en basket spelare

ett halsband och ett arm band som jag inte hittade. från samma basket spelare



pengar från ganska många








ett iPod skal från älskling




En klock radio där man kan sätta in sin iPod eller iPhone från min älskade farbror Magnus






Döden i dina ögon från mina urgulliga kusiner och deras föräldrar







Ursäkta att man vill bli lite älskad (reserv julklapp) från mina ur gulliga kusiner och deras föräldrar








Bio kort på 300 kr av min älskade farbror Magnus









och "gammla" mormor ovh morfar tyckte man hade dåliga tänder










Harry Potter och halvblodsprinsen av min älskade farbror Magnus











en stickad tröja från Simons underbara föräldrar












ett eget sytt pannband till mig från min älskade lilla syster

En halsduk från Simons småbröder :) (dem e faktiskt nästan som mina egna bröder ibland)


(orkar inte vända på bilden) sport topp nike från familjen


Ett halsband från älsklingen och ett halvt hjärta från Denise (min andra älskling)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar