onsdag 12 januari 2011

du verkar ej förstå hur en viss person mår.
du tror duig veta det mesta men nu har du tydligen börjat festa.
tydligen ska dina ageritioner gå ut över andra
medans du ska gå runt och vandra
du e glad och har det bra
men det har verkligen inte jag.
jag skäms över mina beslut.
tur i alla fall att jag inte e sjuk.
jag ville alltid stå vid din sida.
men shit va det skulle svida.
en grym dag i stockholm skulle tydligen förstöra allt
men inte för dig utan för lilla mig.
jag kommer nog till dig någon dag.
om jag vågar det någon gång.
det kanske till och med kan bli en G-dragon sång.
en ko dans ska också va med
men som sagt vi får se.
jag vill inte mista dig som vän.
det ska du veta.
jag kan till och med den feta
vännen som vi haft som nu bara talar om tjafs.






aa ibland tar jag ut min sorg på detta sätt. men de e inte så lätt. skrev denna på bara fem minuter. tror verkligen inte den e bra. men kan i alla fall stå och sjunga HURRAAAA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar