onsdag 27 april 2011

slutat tidigare

jajamen hade "vikarie" sista lektionen. och vi fick sluta en halvtimme tidigare för att vi hade jobbat så bra. den dära läraren va skit bra på att förklara. jag tror jag fattar de mesta av matten nu faktiskt.
nu sitter jag bara och väntar på älsklingen och ska kolla om vi kan göra någonting idag när han var tvungen att ta bussen direkt när vi kom ner till centralen.
men i dag e det säkert jag som måste förstöra de roliga. så e de ganska ofta.
shit va skönt de skulle vara om han och jag skulle kunna flytta ihop typ nu. dem tankarna förgyller mina dagar. jag skulle liksom vara i helvettet utan honom. nu e jag nämligen i himelriket.
jag menar att han och jag har mycket och inte så mycket gemensamt. jag vet att de låter konstigt. men lite så e de.
men jag hade nog klarat mig ganska bra ändå. jag har ju världens bästa vänner. synd att en av dem alldra bästa bor så långt borta bara. jag saknar henne något enormt. och du vet vem du e din lilla potatis.
och min lilla key älskade kompis ska man inte ens prata om. varje gång vi är så glömmer man alla jävla problem. vi kan prata om saker som e jobbigt. men när vi pratar låter som att de e någonting bra. saknar när vi gick i samma klass och kunde vara så mycket med varandra. saknar våra alla stunder.


nu ska jag bara säga att jag ska börja hitta ljusglimtarna i min vardag. vet att jag har sagt de tidigare. men nu e de allvar.
och att jag endast kommer att skriva när jag känner att jag har tid med de.
om jag känner stress osv så undviker jag att skriva

juste kan inte dem som läser denna blogg skriva en kommentar med era namn och sedan medela vad som e bra osv. om ni inte vill att jag lägger upp kommentaren så kan ni skriva de i medelandet eller hur man nu säger.

majs majs

2 kommentarer:

  1. Älsklingen<3 här. jag tycker att det har varit för mycket negatift förut. man läser väl bloggar för att veta vat andra tycker och tänker och man tröttnar nog om det bara är tråkiga saker. jag blir i alla fall ledsen av att läsa när de inte är bra med dig. sen gillar jag bilder de skulle vara kul om du la upp mycket med bilder från dan. så fattar man lättare och du behöver inte skriva lika mycket:D sen kanske skriva lite mer. men man ska ju inte skriva om man inte har tid precis som du säger.

    SvaraRadera
  2. Naaw vad söt du är. Jag saknar dig också enormt. Eller större än enormt. Vi är liksom gjorda för varandra du och jag. Vänner för livet <3

    Och just det xD Jag heter Malin Strand och läser din blogg för den är BÄST. Jag gillar när du skriver om vad som händer i ditt liv :) Men vad du än skriver är det toppen.

    Kramusar!

    SvaraRadera