lördag 2 april 2011

Hell is my world. But its okej. After I die am I in heaven.

Nu ska jag berätta om vad som jag blev så sur över igår. Fast idag skrattar jag åt de.
Jag skulle åka till min praktik plats på ett dagis i enhörna. Så när jag kommer halvägs så har skiten som heter sl bestämmt att man ska byta buss av någon konstig anledning. Men när vi i alla fall kommer dit så ser vi en buss ligga halvt i diket. Och de e nästan omöjligt att åka ner där. Så man blev fett paff.
Sen kommer en spanjorsk buss chaffis som säger de kommer en ny buss snart. Ställ er där (pekar på busshållplatsen på andra sidan) och vänta på bussen. Så klart sa hon detta med en spansk brytning.
När väl bussen kommer låter han jätte sur och kör till bussstationen där jag klev på. Sen så kör han 70 hela tiden han bromsar inte ett skit. Sen när han kom till där jag skulle av så körde han jätte fort tills bara några meter innan svängen. Då blev de en tvärnit och sen öka farten och sedan tvärbromsa igen.
Jag trodde hela dagen att de va ett april skämt xD. Shit jag e störd ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar