onsdag 27 april 2011

skolan, kliar på ryggen, måste ringa doktorn allt annat e positivt

jaja nu e jag i skolan och har nada att göra. jag sitter och önskar att simon kunde få bort mitt jävla solexem. men då måste vi ha min salva som ligger riktigt bra hemma i ett skåp :D.
har ringt doktorn inget fel på mitt blod. men ska vänta på röntgen saken för att sedan ev fortsätta behandligen.
jag e så grymt hungrig så jag skulle kunna äta upp en ko eller en älg eller någonting ännu storre. jag vet inte riktigt. men jag önskar egentligen att de va lov nu så jag skulle kunna få mat jag vill ha och kunna bli riktigt mätt.
jag är så smart och har kommit fram till att jag en snabb magsmälltning. för hur mycket jag än äter så e jag grymt hungrig på bara 1-2 timmar.
vad kan man mer säga?
nej har inte någonting mer för tillfället. ha de möjsigt och pöjsigt.
mer majs till folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar