måndag 26 april 2010

var bara tvungen och göra lite tester oxå!!!!!

Min kvinnliga sida:

Köpt en hårfön?[ ]
Sminkat mig i annat avseende än att se rolig ut?[ ]
Följt med som smakråd vid en shoppingrunda?[ ]
Pratat känslor?[ x ]
Tänkt på att matcha mina kläder?[ ]
Berömt en person av manligt kön för sitt utseende?[ ]
Ringt upp en person utan konkret syfte?[ x ]
Funderat på namn åt mina barn?[ x ]
Insett storheten hos Barbra Streisand?[ ]
Druckit Cosmopolitan?[ ]
Sett ett avsnitt av "Sex and the city"?[ ]
Sett två avsnitt av "Sex and the city"?[ ]
Känt mig sugen på en kopp te?[ x ]
Känt glädje över att få blommor i present ?[ ]
Gjort någonting romantiskt på eget initiativ?[ x ]
Blivit arg utan anledning?[ x ]
Brytt mig om H&M:s val av modell?[ ]
Pratat skvaller?[ x ]
Varit arg/sur utan att tala om det?[ x ]
Kramat en kille?[ x ]
Dansat?[ x ]
Bakat åt dig själv?[ x ]

Totalt: 11 poäng


Min manliga sida:
Ljugit om hur mycket jag har druckit?[ ]
Ätit en blodig stek?[ ]
Läst en biltidning?[ ]
Framgångsrikt använt en borr, hammare och diverse andra redskap?[ x ]
Lovat att ringa dagen efteråt och sedan struntat i det?[ x ]
Skött grillen under en grillfest?[ ]
Läst en bok av Jan Guillou?[ ]
Läst ett nummer av slitz?[ ]
Dunkat någon i ryggen i syfte att få denne att känns sig uppskattad?[ x ]
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?[ x ]
Gått på en Ulf Lundell-konsert ?[ ]
Använt händerna till att slå någon i syfte att skada denna person?[ x ]
Sett alla Die Hard och Rockyfilmerna?[ ]
Diskuterat bröst?[ ]
Gjort lumpen?[ ]
Läst nick hornby?[ ]
Känt mig nödgad att bräcka någon i armbrytning?[ x ]
Känt mig häftig över att åka jättefort i en bil?[ ]
Enbart stirrat snettuppåt vid besök på en pissoar?[ ]
Lagat någonting på egen hand?[ x ]
Skrikit "kom igen nu gubbar" på en fotbollsplan?[ x ]
Tävlat i att dricka öl?[ ]
Totalt: 8 poäng



HAHAHAHA FAN VA JAG E DUKTIG xD!!!!! OR NOOOOOOOOOOOOOOOOOT


men nu ska jag vara social.


BYE BYE GUMMI PAJ!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?[ x ]

    haha, johannus då :D <3

    SvaraRadera