fredag 23 april 2010

wanna have you here now

oj oj oj nu ska jag skriva mkt här för en gångs skull.



i dag sticker jag till Borås och ska tävla i SM i helgen i helgen. det ska springas i terräng. ska bli så jävla kul. det negativa e att Samuel Nilsson kanske inte kommer att komma dit. jag som hade längtat efter att träffa honom igen. han har nämligen inte varit i kalla sverige senaste veckan. han har varit i varma spanien. och så skulle han med och tävla men dem har ingen plats till honom nu. dem hade nämligen glömt att räkna med honom. jag kan säga att jag inte e så jävla glad över det. liksom en av mina bästa vänner kommer inte kunna följa med tack vare ett klantigt jävla misstag. det e inte alls bra enligt mig.



men annat jag kan skriva om. jag ska ju inte bara gnälla........


just nu e jag i skolan i alla fall. sitter vid skolans datorer och har lite kul. det e typ bara 7 st till som e här där jag e. och så få brukar det verkligen inte vara här. men jag sitter och väntar på att älskling ska sluta.

appropå det.
när hans lärare kom för att deras lektion skulle börja så säger hon värsta knäppa saken till mig. hon bah " när e förlovningen då Johanna?" med fetaste skrattet på läpparna. mina tankar direkt bah " hur idiotisk kan man vara?". helt seriöst!!!!!!!! hur ofta säger lärare så???
jag blir bara arg när jag tänker på det. men aa det e inte så mkt att göra åt nu. jag ska inte tänka mer på det nu. nu e det SM som gäller.







men aa ska dra och vänta på något annat ställe nu.



ha det så jävla GÖTT i helgen och tills jag skriver igen.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar