tisdag 27 april 2010

skulle bara svara på denna och lägga in dagens LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT :)


Malin Strand:
Känt mig hungrig efter att ha ätit en hel pizza?[ x ]
haha, johannus då :D <3

HAHAHAHA aa det e så. jag e lite konstig som du kanske redan vet :). ännu en gång grattis till ditt lopp i SM. du va jätte duktig jag lovar :)

Memories - David Guetta ft Kid Cudi


All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me.


Hey hey

Yeah yeah (X5)

All the crazy shit I did tonight,
Those would be the best memories,
I just wanna let it go for the night,
That would be the best therapy for me


Its gettin' late but I dont mind (x7)


BYE BYE GUMMI PAJ!!!!

1 kommentar:

  1. haha ja jag vet att du är lite konstig :) om man fortfarande är hungrig efter en pizza så :P <3 men det är därför du är bääääääääst!

    och jag var inte duktig :( men så fort jag vet vad som är fel så ska jag bli det ;D haha <3

    SvaraRadera