torsdag 29 april 2010

DAGENS LÅT :)

WONDERWALL-OASIS



Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now

Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now

And all the roads we have to walk along are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how

Because maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall

Today was gonna be the day?
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you're not to do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now

And all the roads that lead to you were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
I don't know how

I said maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall

I said maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after an
You're my wonderwall

Said maybe
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me
You're gonna be the one that saves me


den gör mig så lycklig just nu. bara för att jag bara kan tänka på älskligen i dag :). och för att det e bara han som kan rädda mig när jag känner mig dålig direkt efter ett prov (precis som jag har haft nu).
jag har kommit framtill att jag kan typ bara tänka på tre saker när vi har skola. då har jag bara älskling, Denise och lite skolarbeten i huvudet. det e så himla jobbigt men ändå så himla skönt



Och i morgon är det IGELSTALOPPET(!!!!!!) e så J*VLA glad att det e nu. jag har längtat sen vi började skolan :P. lång väntad. men det hoppas vi att det e värt. och jag kan typ hela banan i huvudet. tänkte åka till skolan i vanlig tid och fixa det sista och sen ska jag värma upp som vanligt.

lite om dagen hitils.


DET BÄSTA:det bästa i dag måste nog vara att jag har kunnat vara med älskligen så mkt. och att det var en skön jogg i dag oxå.
DET VÄRSTA: JAG VAR TVUNGEN OCH GÖRA HEMSKA ARMHÄVNINGAR!!!! önskar att jag hade film elr bild på det för det va hemskt. jag kände att jag ska börja vägra varje gång det e armhävningar från och med nu.
DET JOBBIGASTE:ARMHÄVNINGARNA!!!!
DET ROLIGASTE: lyssna på mig och denise tönta oss med att sjunga xD!!
DET KONSTIGASTE:det har jag inte något svar på ännu men det kommer nog snart. hoppas jag :O
DAGENS HOPPAS:att jag får träffa denise på valborg och att jag får vara hos simon i helgen :)

2 kommentarer:

  1. lycka till på din tävling :)

    tänkte berätta att jag börjat blogga igen! ;)

    ha en bra valborg, puss & kram <3

    SvaraRadera
  2. så fint skrivet. de klart du får vara här de får du alltid för oss de vet du. älskar dig så himla mycket<3

    SvaraRadera