torsdag 30 september 2010

skolan is the shiiit eller inte

hejsan
jaa skit kul dag nu då. sitter i ett grupp rum i skolan helt jävla själv och försöker plugga naturkunskap.
asso problemet e att jag inte gillar att skriva labbar. och det e just det vi ska göra *BLÄ*.
men innan denna lektion har man haft löpning och lite lunch.
träningen funka det blev diagonal löpning. faktiskt kul och givande.
lunchen va inte så god men va ska man göra. kan ju inte precis inte äta. men aa jag måste faktiskt börja laga mat dagen innan och ta med mig. tur att jag inte går i ragnhild och köper den där maten. det kostar nämligen 2000 kr för dem varje läsår!!!!!
det e liksom inte värt det.
och det värsta e att det e en idrottsskolas mat vi pratar om. jag ska ta kort på maten någon gång så ska ni få se vad jag pratar om. och så ska ni få se vad alla tkr om det oxå.

men aa slutar snart och då ska man träffa DENISE!!!!! ska bli så grymt kul. saknar henne så mkt. hon betyder grymt mkt för mig.
men nu blir det verkligen PLUGG.


// johanna busk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar