onsdag 29 september 2010

hej hej

i dag kommer det va en fett chill dag. har STUDIEDAG!!!!! I´M SO HAPPY!!!!
men jag ska i allafall träna i dag. känns som om jag har blivit tränings beroende. shit va jag ändå längtar tills mina 2 veckor vila kommer. jag lovar jag kommer vara helt hyper. fett kul. men det bästa e att man kan jobba som bara den med allt skol arbete.

nu lite prat om går dagen. jag åkerf till skolan och e där vid klockan 07:45 ungefär. och gick ut och tränade helt själv. det fick bli back intervaller. 6 st i en kort men skit brannt backe. jobbight men skönt ändå. sen kom simon och blev arg på mig för att jag sprang fel med någon skld jag bah huh? men aa jag gjorde det ändå.
sen sista lektionen va helt kass. det stank rök och ingen kkunde typ andas eller konsentera sig men vi skulle prongt sitta kvar. lilla idiot lärare!!!!


men men nu ska jag göra någonting KÖÖÖL . ha det kul med mina bilden som kommer nu :D


när jag va med denise för några dagar sen

1 kommentar: