onsdag 1 september 2010

hello hello.
nej nu f*n räcker det med engelska på bloggen. orkar inte tänka på engelska i dag i alla fall.
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för att jag har inte gjort så mkt. förutom att i helgen sóm har varit (27-29 augusti) var jag i finnkampen och sprang i deras ungdomskamp ;). det av så J*VLA roligt :D.
men nu i morgon efter lunch drar jag bort från verkligheten igen. och kommer till en annan värld. Ernies värld (min gamla löpar tränare). vi ska nämligen i morgon åka till SÄLEN på träningsläger. kommer bli grymt kul. men f*n va mkt i skolan man missar i början. det känns deremot inte så bra. hoppas nu bara att jag inte kommer vara borta så mkt efter detta. för då kommer jag få problem. och det vill jag verkligen inte ha.
och malin strand kanske skulle ha följt med men hon fick inte ledigt av sin skola :(. that's not okej!!!!
men jag ska kanske göra något test. jag börjar liksom om 30 minuter för att min lärare ville börja 09:00 denna vecka i stället för 08:00 ;). så snällt av våran lilla Eva :D.

1 kommentar:

  1. saknar dig! <333

    Finnkampen var bäääääääst! längtar tillbaka!! :(
    och hoppas du hade det bra i Sälen, önskar att jag hade kunnat vara med <3

    puss på dig //Malinus!

    SvaraRadera