måndag 31 maj 2010

skulle bara skriva en rolig sak som hände allderles nyss. så jävla kul xD.


jag och simon kom till skolan med simons mamma. när vi kommer och till själva skolan står en kille från SPID 1 utanför. han säger att skolan e låst och går och drar i dörren. några sekunder senare så kommer en lärare och öppnar dörren. han blev så himla arg och jag började as flabba(och ni vet ju hur det låter). så han säger att nu kommer väl inte dörren till skåpen att öppna. så går jag först och så får jag inte upp dörren. hahahahaha ni skulle ha sätt hans ansikts utryck xD!!!!!!!!!!!!!!!!!
men sen fick jag upp dörren och han började typ skämta direkt. haha detta e någonting man kan leva med ett tag xD

1 kommentar:

  1. hahaahah xD
    förresten, det går typ inte kommentera din blogg, man ser inte vart kommentargrejen är o.O' <3 kram

    SvaraRadera