måndag 10 maj 2010

i skolan redan kl 7:00

hej hej

nu e det dags för en liten uppdatering efter denna helg.
men först en liten lista över det som har hänt i helgen.
DET ROLIGA: fick vara med simon och hans familj nästan hela helgen :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
DET TRÅKIGA:aa dte tråkigaste var att Patatabooi var där. han e så jävla dålig. han förstörde hela tiden när han va där. hatar han :O
DET JOBBIGA: det jobbiga varm oxå patatabooi som lekte cool or something.
DET ONDA:aa jag fick en spark i min stora tjocka mage och i mitt lilla huvud.

men allt annat var nog bra i helgen.
men nu e jag i skolan med älsklingen ´och någon annan elev och det finns typ bara 3 lärare här oxå. som det står i överskriften så var jag liksom här redan klockan 7:00 i morse. tråkigt men skönt.
jag och simon fick nämligen skjus av hans pappa (jarmo).
men det bästa e ju att jag ´var PIGG I MORSE xD.

men aja nu ska jag vara social :)


BYE BYE GUMMI PAJ :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar