onsdag 5 maj 2010

direkt från skolan ;)

jaha då skriver man här igen. känns som att detta kommer bli en BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DAG. elr kanske snarare en BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ EFTERMIDDAG. det e för att jag ska dra mig till doktorn. jag ska kolla om jag har blivit allergisk mot pollen eller om jag har fått astma. jag har nämligen fått svårigheter att andas på sistone och det e inte kul på några sätt. så jag mår inte så bra just nu tack vare det. jag kan liksom inte träna så som jag vill. men så jag har blivit tvingad att kolla de. pappa ringde och fixade tid i dag. och jag fick tid i dag :). någonting positivt i alla fall :).
men jag e en sån som verkligen inte gillar doktorer. och jag gillar mindre den här doktor än vissa andra. men det e inte bara för hans bakrund(om ni inte fatta så e han mörk) det e för att han låter en vänta en kvart innan han tar in en för att säga " det e bra. ni kan gå" det e liksom inte okej om ni frågar mig.
men simon och jag åker med bussen dit och sen så kommer mamma. jag hoppas att det blir bättre när simon e med ;).

men innan vi åker för att kolla ska jag och simon åka och äta. men vi vet inte ens vad vi vill äta ;p. men aa det blir nog nazy´s elr någonting liknande. jag vill verkligen inte äta på donken.

men nu verkar han sluta så då ska vi draga oss


BYE BYE GUMMIPAJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar