torsdag 23 juni 2011

Doctors love me

Nu e jag påväg till sommarjobbet i ösregnet. Jag har varit hos doktorn precis innan. Precis som dem senaste två dagarna. Jag tycker personligen att doktorer är läskiga. Dem klämmer och känner över hela ens kropp och man fattar inte riktigt vad dem pratar om. Dem måste egentligen komma från rymden. För dem säger mest oförstående saker.
Men nu e de slut med doktorn på ett tag. Och i morgon är de midsommar. Kommer bli så mysigt. Jag har såna minnen med just midsommar.
Jobbet e ganska kul ska ni veta. Men man blir helt slut så när man kommer hem vill jag endast gå och sova. Så jag ska undvika att endast arbeta med barn senare i livet.
Funderar på att utföra en videoblogg snart. Så ni får lyssna på underbara mig ;). Skämt åsido med de sista.
Men ska kolla vad jag hade fått på mailen så att jag inte missar någonting. Majs majs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar